Kamis, 19 November 2015

Bagaimana Membuat Penggunaan Hypnosis

Bagaimana Membuat Penggunaan Hypnosis

Hipnosis telah digunakan dalam banyak kebudayaan dan dalam bentuk banyak selagi manusia-bangsa telah merekodkan maklumat. Cara-cara bagaimana untuk membuat penggunaan hipnosis dan bagaimana ia boleh membantu anda banyak dan pelbagai.

Mengapa? Atas sebab yang mudah bahawa hipnosis, atau berkhayal (bawah sedar, tidak sedarkan diri), adalah keupayaan manusia sempurna semula jadi. Tanpa pergi ke dalam keadaan hipnosis, ia akan menjadi lebih sukar bagi orang ramai untuk; belajar, menumpukan perhatian, menahan upacara keagamaan tanpa rasa sakit, menjalani pembedahan sakit bebas dan banyak, banyak lagi pengalaman hidup ...

Hypnosis adalah banyak yang lebih daripada sekadar persembahan pentas penghibur ini. Mempunyai keupayaan semulajadi untuk mendorong hipnosis mungkin alat psikologi paling berkesan untuk anda sebagai seorang individu untuk berkesan peningkatan diri, sebagai terapi untuk memberi manfaat kepada klien mereka dan juga untuk penyampai apabila menyampaikan dan menerapkan mesej.

Apa yang begitu luar biasa tentang hipnosis?

A palang pintu banyak yang benar-benar, di sini adalah beberapa contoh untuk memberikan rasa yang ringkas Bagaimana Membuat Penggunaan Hypnosis.

Hypnosis, sekali belajar, boleh membantu anda:

melalui pembedahan besar tanpa anestesia kimia
menghadapi dan mudah mengatasi fobia sepanjang hayat
menghapuskan 'imbasan' berikutan pengalaman menyedihkan
meningkat dan memancarkan yakin diri
memperbaiki prestasi buruk sebelum
membina sistem imun yang kuat
melihat pengurangan tekanan darah tinggi
mempercepatkan kelajuan badan untuk memulihkan diri sendiri
keluar daripada kemurungan, sehingga kamu tidak
meningkatkan kekuatan dalaman anda (dalam jangka pendek sekurang-kurangnya)
penaklukan ketagihan
Belajar mengenai hipnosis dan bagaimana untuk menggunakannya, akan memberi anda pengetahuan dan kekuatan membolehkan anda untuk mengelakkan apa-apa 'diri negatif hipnosis' pemikiran anda mungkin mengalami. Memperolehi pengetahuan tentang proses hipnosis akan membolehkan anda untuk mencapai berkuasa terhadap pelbagai masalah psikologi yang mungkin anda hadapi sepanjang hidup anda. Hypnosis adalah kerap yang 'gam' yang mengikat masalah di tempat.

Jika anda mengalami masalah prestasi atau mengalami isu-isu emosi, ia mungkin kerana anda telah entah bagaimana telah terdedah kepada 'negatif diri hipnosis. Mendapat kefahaman, kesedaran dan yang paling penting pemahaman tentang bagaimana untuk menggunakan hipnosis dan bagaimana ia boleh membantu anda, akhirnya akan membebaskan anda daripada trend negatif.

Hang pada satu minit, saya mendengar anda mengatakan saya fikir hipnosis sepatutnya baik untuk anda?

Seperti banyak perkara dalam kehidupan, hipnosis adalah tidak baik mahupun buruk. Seperti yang anda (diharapkan) meneruskan perjalanan anda untuk mengetahui lebih lanjut mengenai hipnosis anda akan tidak syak lagi sedar bahawa, hipnosis adalah semata-mata keupayaan manusia mempunyai untuk memudahkan perubahan peribadi. Bagaimana satu orang mungkin menggunakannya berbanding dengan lain menentukan kesannya. Inilah sebabnya mengapa hipnosis diiktiraf senjata utama dalam gudang senjata sesiapa pun dalam pertempuran untuk perubahan peribadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar