Kamis, 19 November 2015

Apa yang Anda Boleh Belajar dalam Pendekatan Holistik?

Apa yang Anda Boleh Belajar dalam Pendekatan Holistik?

Habit adalah benar-benar satu masalah biasa dalam dunia moden kita. Orang yang mengalami ketagihan melibatkan diri dalam tidak terurus, dan sering memudaratkan, prosedur yang akhirnya berkembang menjadi tabiat, untuk menguruskan gemuruh, kemurungan utama bersama-sama dengan lain-lain negara mental yang tidak baik. Malangnya, mereka tidak menemui alternatif dalam tabiat, hanya lebih isu.

Moden pilihan rawatan hari merangkumi kuliah dan aktiviti kumpulan untuk pesakit. Biasanya, ini juga terdiri daripada berkongsi perasaan sendiri dan pandangan mereka, dalam satu kaedah menyiarkan semua keluar. Manakala yang penting untuk pesakit, kerana yang mengambil tanggungjawab penyesalan yang boleh membawa kepada lebih banyak masalah, ini mungkin juga tidak semestinya menyelesaikan kebimbangan utama. Hanya bercakap mengenai isu itu tidak semestinya akan memperbaikinya, walaupun ia membentangkan outlet baik untuk banyak individu yang sebaliknya tidak mempunyai jenis ini pilihan yang.

Sebaliknya, pesakit mesti ditawarkan kemungkinan cukup baginya untuk selamat dan terus kepakaran apa yang mereka rasa dan juga mempunyai kemungkinan untuk menghadapi ia cekap dan hebat.

Satu kaedah holistik diperlukan bagi memperoleh hasil yang terbaik. Ini benar-benar dapat dicapai dengan cara menggabungkan tips barat dan timur kesihatan dan penyembuhan.

Kaedah ini biasanya terdiri daripada belajar mengenai tujuh deria dari tubuh manusia. Tujuh deria adalah bagaimana kita mendapatkan maklumat daripada persekitaran, kerana dengan betul maklumat dalam badan peribadi kita. Ini terdiri daripada penglihatan, bau, rasa, pendengaran, rasa, di dalam perasaan dan perasaan kita kira.

Individu yang akan dapat memahami tentang strategi holistik ini biasanya hairan untuk mencari barang-barang yang banyak dan masalah dalam kehidupan kita pada dasarnya sensasi fizikal yang timbul daripada perhimpunan luar serta pendapat dalam peribadinya. Sebagai contoh, kemurungan dan kebimbangan ancaman terancang, dan seperti ini, otak kita menghasilkan sensasi fizikal sebenar melawan atau penerbangan. Memandangkan bahawa sesungguhnya ada bahaya fizikal yang sebenar yang dapat dilihat atau lari dari, ini membawa kepada banyak kesusahan.

Malangnya, tidak ramai individu tahu ini. Dan itulah sebabnya ia boleh menjadi penting untuk menggunakan kaedah ini penting untuk banyak penagih. Pesakit hanya tidak mengalami pemikiran di dalam fikirannya, tetapi sebaliknya dia sedang mengalami tindak balas fizikal badan untuk ini jenis kepercayaan, kini dianggap seperti satu ancaman. Dengan mengetahui ini, pesakit mungkin akan lebih besar dalam kedudukan untuk menjaga pandangan mereka dan tindak balas tubuh badan.

Strategi holistik adalah satu kaedah mengajar orang terjejas apa yang berlaku kepada sistem sepanjang perhimpunan tekanan yang menyebabkan kerisauan atau kemurungan yang pencapaian dalam sensasi badan yang tidak menyenangkan. Pesakit akan diajar untuk memelihara pancaindera dan notis idea-idea tertentu yang menyebabkan sensasi. Dengan cara ini, individu yang mempunyai keupayaan untuk betul dan kreatif menguruskan sensasi yang dihasilkan daripada gejala kemurungan atau ketakutan yang kemudiannya berakhir dalam tingkah laku ketagihan.

Sewajarnya, semua taktik dalam dunia adalah berhala, atau sekurang-kurangnya tidak berkesan, sekiranya individu yang terjejas sendiri tidak mahu menerima bantuan. Pusat dadah, jenis ini sebagai Hawaii Pulau Recovery, boleh menawarkan sokongan untuk mereka yang mencari ia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar